Oooops

Örebro dag igen. Slutexamination på en kurs och så sågad har jag aldrig blivit i hela mitt liv.

Vi skulle göra ett arbete på 5-6 sidor. Vi gjorde en undersökning i verkligheten och anknöt till litteraturen. Aj vad fel det blev. För lite litteratur, på 5-6 sidor hade vi typ 8 böcker/artiklar. Vi fick bakläxa och ska komlettera med 6-9 sidor utifrån litteraturen, alltså mer än själva arbetet. Vi trodde i vår enfald att vi läser litteatur för att förankra den i verkligheten men ack så fel vi hade. Vi har iallafall begärt att få skriva ett nytt arbete på 5-6 sidor litteraturgenomgång. Skit

Har i kväll varit på living and room-party och jäklar vad mycket fina grejer det finns. Kolla gärna www.livingandroom.com och meddela mig om ni är intresserade av grejer eller party.

DISS:
När jag skulle till Örebro i dag så skulle jag svänga in en skitsnabbis på Shell på Vå¨xnäs o tanka. Tanka på pump 7 stod det i displayen. Det fanns en pump 4, 5 och 6 men ingen 7. När jag åkte hem så stack jag in på Nyängen men där var pumpen ur funktion. Jävla bensinbolag. Se till att det går att tanka, det är väl ändå er uppgift, eller hur?
              
Ha en skön kväll. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu