En bra helg

En mycket trevlig helg är till ända. Fredag var en lugn dag/kväll. Lördag var vi hänvisade ut ur huset på kvällen då Ems skulle ha fest för att hon fyller år på tisdag. Vi fick komma tillbaka lite senare under kvällen.

Vi åkte till Karlstad och åt en fantastiskt god middag på Via Appia. Tonfisk på lavasten och buffé, ett glas rött, kaffe med en lite god chokladbit till. Mums


Efter det blev det Bröllopsfotografen och jag var ju bara tvungen att ha en liten popcorn trots min fulla mage. Filmen rekommenderas varmt.


Vi var tillbaka i Borgvik vid 24-tiden och festen var i full gång. Vi var med ett tag o sen blev det natta (nästan möran). En bra lördag med andra ord.


Idag har vi tagit en långpromenad. Min blev lite kortare för värken satte in i höfterna. Annars har det inte varit många knop idag.
Nu blir det kaffe o fruktsallad med vispad grädde. Mmmm

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Jag vill också se den filmen!!!!

2009-11-15 @ 20:26:57
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Låter som en riktigt bra helg =)

2009-11-16 @ 09:38:31
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej min kompis har börjat jobba på den restaurangen, hoppas maten smakade. Visst går det bra att ta spat efter nyår. Och bra att Emma vaccinerade sig, själv får jag vänta på min spruta till den 2/12. Hoppas allt annars är bra?

2009-11-16 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu