Utmaning och annat smått o gott

Jag har glömt utmaningen jag fått från olika håll men jag ska försöka mig pådetta nu.
Sju sanningar om mig:
* Dålig karaktär (för det mesta)
* Alldeles för snäll (för det mesta)
* Är paniskt rädd att det ska hända mina barn något hemskt
* Otroligt optimistisk
* Slarvig och noggrann (motsägelsefullt, jag vet)
* Livsnjutare
* Bra självförtroende

Möjligt nu att jag kommer att tycka att det var fel grejer jag tog upp men så här är det just nu.

Annars i övrigt känns livet ganska ok. Jag har snart 7-8 veckors ledighet att se fram emot och jag är nöjd med livet. Naturligtvis kunde en del saker vara bättre men va f-n det kunde ha varit riktigt illa också.

Ha det bra ni där ute nu och var rädda om er.
Kram

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

skulle ha läst lärarlinjen alltså...

2009-06-03 @ 22:33:34
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Nej då. Snart innebär inte en lärartjänst att man har sommarlov längre. De jobbar på att få bort det, tyvärr!!!

2009-06-04 @ 21:05:44
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu