God morgon

Än så länge har jag inte vänt på dygnet och det är skönt. Jag går upp i tid, vid 8, gör mig en god frukost och sitter länge och läser tidningen. Faktum är att jag, efter en veckas ledighet, har lite långtråkigt. Vad ska jag göra hela dagarna. Ems längtar efter lilla O så hon städar, tvättar, viker tvätt (lite grann), städar bil, kyl, frys mm mm + att hon jobbar. Nu är K här och då har hon lugnat sig lite. Nyttigt att lilla O är borta, eller? Ja kanske men inte för länge. Än så länge är hon på gott humör.

Dagen idag då, vad har den att bjuda på? Ska försöka sola lite och i eftermiddag ska någon komma och titta på Clion som jag nästan skänker bort. Ta den, snälla!!!!!!! och sen vete tusan vad jag ska göra mer. Det kanske är detta som kallas semester.
Ha en skön dag


Ps Läste att Michael Jackson är död, stämmer det eller? Han som skulle bli så gammal!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Tråkigt? Men Sussilusen då? Ut i naturen med dig, lägg dig på en filt, vill du låna böcker? jag har en massa :O)

Gjorde om kommentar inläggningen, då det var så många som sa att det krånglade.

Hoppas K skött sig, hämtar henne senare idag :O)

2009-06-26 @ 09:26:50
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Jag har nog en omvänd abstinens. Jodå K sköter sig alldeles utmärkt. Böcker har jag fått låna i drivor men jag får ingen ro.

2009-06-26 @ 09:31:59
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Isa

Det tar nog en två veckor innan kroppen får ro. Eller ja... Jag har ju varit arbetslös i över 2,5 månad och har fortfarande ingen ro. Hela tiden något på gång och en heldag själv hemma i lugn och ro har varit mer plågsamt än njutning. Tur att jag fick börja jobba igår :)

2009-06-26 @ 15:50:48
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu