Tävling mm

Gör som jag och många andra, var med i tävlingen om ett snyggt halsband. En bricka med en text på (högst 8 tecken). Jag tror jag vill ha Tro på min bricka.

Gå in på den fantastiska sidan Fyra årstider så har ni chansen. Lycka till.

För övrigt har vi varit på Tiffany´s och ätit. Huvudrätten var så lite så vi trodde vi skulle få gå på MC Donalds efteråt. Vi tog en efterrätt, friterad camembert med hjortronsylt tog jag. Efter den efterrätten kunde jag knappt gå så mätt blev jag. En hel sån där halva ni vet med ost som var fritierad men guuud så gott.

Igår städades det lite innan vi tog en tur på Värmskogsdagen. Regn och lite dåligt med folk tycker jag men Hotwood var bra. Idag ska vi kanske köpa bräder till ett trädgårdland. Jag vill ha lite ordning bland jordgubbar och annat. Vi får se, annars finns det ju en strykyvätt som inget har tagit sig an på länge.

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Kul att ni gillade dem, Hotwood, alltså :O)

2009-07-09 @ 12:54:36
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sunlinda

Jag orkar inte uppdatera, är inte i bloggform. Läser era istället :)

2009-07-09 @ 13:20:58
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Isa

Var ni ute igår? :)

Vi funderade också på det, men valde film och godis istället. Mums mums. Hoppas ni hade kul! Kram

2009-07-09 @ 14:38:38
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu