Sammanfattning

Här kommer en liten sammanfattning av min julledighet;

 En underbar dag med korvgrillning. Nyårsafton.

   Först blir hon ledd                sen rider hon själv

Lugn och ro har härskat mycket det här lovet
  Trots allt var plastgranen snygg fast plastgran är mot mina principer

  Lite uppsnofsad inför jul i Värmskog. Man kan väl alltid försöka.

  En fantastiskt trevlig och rolig nyårsafton

             

Trots att det inte varit så mycket snö här så har det varit kallt och fantastiskt vackert. Jag har åkt skidor och spark och tagit många promenader. Annzingen var hos mig och Sunlinda och vi hade en mycket trevlig (och för vissa en mycket sen) kväll. Tack snälla ni för sällskapet. Som synes orkade vi ändå med en promenad dagen efter.

Ja, så här blev mitt lov och på onsdag börjar jag jobba efter nästan tre veckors ledighet och det känns tyvärr lite tungt, men jag säger som du Sunlinda, det ska nog bli lite skönt med vardagen igen. (Eller!?!?)

Ha dä

Kommentarer
Postat av: Annzingen

Tack för en trevlig kväll i trevligt sällskap.

Lite segt att börja jobba men det ska (kanske) bli skönt att komma in i rutiner igen...

2009-01-06 @ 23:54:49
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Fina kort....

2009-01-07 @ 09:25:49
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sussilusen

Skidor var det inte jag åkte. Det var skridskor. Fel av mig

2009-01-10 @ 21:12:45
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu