Hiss o Diss

Nu är det dags för mig att hissa och dissa.
Jag hissar mina barn och mina vänner. Tack för fruktsallad och vänners närvaro när det behövs. Ni är ovärdeliga.Thumbnail
Jag dissar snöplogningen, eller rättare sagt frånvaron av den.

Måste man köpa en stor bil bara för att man bor i Borgvik? Jag med min lilla bil tog mig knappt fram på vår gata. Kasst helt enkelt.

Idag blev det ingen träning för min del. Ingen promenad varken måndag eller tisdag. Jag känner mig inte riktigt pigg.
Thumbnail

Jag hoppas på en vänskaplig promenad eller två under helgen Linda.
Ha dä

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Självklart! blir det promenad!

Håller med om plogningen. Den som plgar hoppas jag inte får bra betalt. Det är under all kritik!!!!

2009-01-21 @ 13:18:47
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: marie

kom inte heller fram, funderade starkt på att köpa en bmw x3 i stället fyrhjulsdrivet kanske är det som behövs.. angående fredagen så jobbar jag natten hela helgen tyvärr.Men jag känner starkt att lite vin skulle vara gott för mig. Men nästa helg är jag ledig.

2009-01-21 @ 20:08:02
Postat av: Sussilusen

Då hörs vi under nästa vecka angående nästa helg.

2009-01-21 @ 20:56:22
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu