Bra helg

Nu är helgen slut och den har varit lugn o skön. Flera promenader som just nu känns i fotleden men det är så skönt att röra sig. På tisdag börjar stepen och den ser jag fram mot.

Jag har ägnat en stor del av helgen åt att plocka bort julen. Det känns som det är vardag igen. Till veckan är det en hel arbetsvecka med fyra sena kvällar. Måndag-möte, tisdag-träning, onsdag-möte, torsdag-universitetet och sen är det helg igen. Det går fort.

Jag har skrivit upp några bra recept på paj som jag ska prova under veckan. Är de goda så meddelar jag.

Ha en bra vecka så hörs vi säkert ett par gånger.

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Tack för sällskapet under helgens motionerand. Vi kanske ses undr veckan annars så ses vi till helegen. Ha en bra vecka!!!

2009-01-12 @ 07:31:42
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: ems

JA! PAAAAAAAAJ :D

2009-01-12 @ 11:19:17
URL: http://emmahartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu