Lite av varje

Min man åkte till IKEA. Där köpte han galgar, tillbringare, rundel med hjul på till en stor (golv)kruka och lite annat pyssel. Han gick in på Maxi och köpte bland annat blomjord. När han kom hem planterade han om tre blommor. Det fick mig att fundera. Jag ska nog vara rädd om honom.
Thumbnail
Jag har även konstaterat att jag är en svag förälder. Dottern har fått tagit hål i tungan. Det var absolut förbjudet och vi har sagt att hon får ta nästan var som helst men inte där. Då kom hon hem och talade om att hon skulle ta i nacken. Då stöp det. Jag är lite rädd om nacken och dess innehåll. Efter lite rundringningar gav vi alltså vika. Svagt.
                                                                                                                                                                        
Idag var vi till banken och fick lite pengar så vi tar nog tag i lilla toan på sportlovet. Spännande.

Idag fyller mamma år. 85. Fattar ni? Det ska nog till en bonnkäring för å bli så gammal. Hon bjuder barn med familjer på köttbullar på söndag. Grattis goa mamma.Thumbnail

Jag o mannen är ensamma ikväll (igen) o det blir en lugn kväll framför tv:n. Troligtvis ska jag hämta sonen i Karlstad inatt. Jag tänkte han skulle få ge igen det på sportlovet nån kväll.

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Ha en skön kväll själv!!

2009-02-06 @ 19:41:52
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du ska va rädd om han, han är en pärla!

Tungan? Då behöver jag inte vara rädd för att de pussas :) Mammas lille gosse :))

Hälsa grattis till mamma!

2009-02-06 @ 21:34:13
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Sussilusen

Jag glömde ju skriva att han köpte två limpformar också så nu ska jag göra Sunlindas goda limpor under helgen. Lotta, tror du inte att det går att pussas ändå? De löser nog det men de är ju bara kompisar!!!

2009-02-06 @ 21:45:08
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bara kompisar?! Nja jag tror vad jag vill om det :)

De får pussas så mycke de vill och vill de inte så är väl det kul också.

Nu ska jag fixa till ett 19-årskalas!

2009-02-07 @ 10:59:17
URL: http://www.landsronningen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu