Award

Jag har fått en award av Pillargontanten. Tack
Med denna award så följde det med ett litet "uppdrag", att berätta 10 saker om sig själv!
Det är ju inte helt lätt
  1. Jag är född på Centralsjukhuset i Karlstad 1965, en höstdag i september. 
  2. Jag bodde hos min mor o far ett tag, min far flyttade o när jag var ca 2 år flyttade jag till fosterföräldrar i Värmskog:)
  3. Har alltid haft många släktingar o rörigt som bara den. En farfar, en mormor, en morfar (inte samma släkt), en hög med syskon på lite olika ställen osv. 
  4. Har två underbara ungar! Det största som hänt mig.
  5. Är gift med min ungdomskärlek, och vi håller ihop fortfarande... Mannen med stort M
  6. Älskar all slags korv (inte isterband). Den kan ätas varm eller kall, kokt, stekt eller grillad. mmmmm
  7. Tycker om tystnaden på mina promenader, och går gärna ensam!
  8. Har alltid velat lära mig engelska men är mer naturvetare o då är det svårt.
  9. Det absolut värsta jag vet är när vårdnadshavare utsätter sina barn för tråkigheter och inte får/tar emot någon hjälp. Eller myndigheter som inte tar ropen på hjälp på allvar.
  10. Min mamma har nästan alltid varit hemmafru. Fanns alltid där jag vi skulle till skolan och alltid när vi kom hem. Min stora trygghet.
Så, det ar det, hoppas det var något ni inte visste sen förrut, Skickar den vidare till
Annzingen, Erika, Isa, LindaMarie J 
Skriv gärna några rader, när ni antagit awarden :O)


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Kul!

2009-12-01 @ 16:17:04
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sunlinda

Kul läsning.

Lovar att göra det om jag hinner....

2009-12-01 @ 22:11:09
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: erika

gjort....

2009-12-02 @ 08:47:07
Postat av: Isa

Ojoj, nu har jag 2 utmaningar pa gang... Ska ta tag i detta snarast :)

2009-12-02 @ 17:26:55
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu