Nu får det räcka

Jag tycker att jag gnäller o gnäller. På sistone har problemen hopat sig i familjen och de finns kvar men ändå känns det lättare nu ikväll. Vet ni varför? Det beror på er som kommit med diverse kommentarer och stöttning. Återigen tackar jag er. Nu är det färdiggnällt för den här gången.

Jag har kommit gång med min motion och det känns himla skönt. Nu är det kosten jag måste ta tag i. På jobbet har det blivit lite väl mycket gott kaffebröd. Jag äter ju trots att jag inte är så himla glad i kaffebröd. Hmm, konstigt. Det var ju dina scones jag skulle göra Erika!!!!
                                                           
Idag skulle min älskade mormor fyllt 87 år. Grattis "gammelmormor".

Ha en skön lördagskväll.

PS  Lite mer gnäll. Vem f-n har ställt mitt rödvin i kylen.
                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Gnälla bör man annars dör man...

Det är ju det bloggar är till för, att gnälla, skälla, berömma, dela glädje/sorg och allt det där. Gnäll på men det är ju bra att allt är bättre. Kram..

2008-11-08 @ 22:55:37
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Efter regn kommer sol, fast det kan vara lite mulet mellan regn och sol men vips så klarnar det och solen tittar fram =)

2008-11-08 @ 23:24:07
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Det är det man har vänner till!!! Vi delar det mesta, även om det är gnäll. Och sedan delar vi ju allt roligt också. Nästa gång är det din tur att stötta, när någon annan har det jobbigt!

2008-11-09 @ 09:31:48
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu