Pärlan

Efter en kortare promenad så tvättade jag vår nya bil sen bar det iväg till Grums för att handla lite. Jag måste säga att jag är imponerad av bilen. När kommer vi dit att vi inte ens behöver köra bilen själv? Är vi där redan kanske? Vår bil är en automat och har regnsensor. Jag behöver inte växla själv och det är väl en sak men jag behöver ju inte ens sätta på vinrutetorkaren själv. Den känner av när det blir blött och sätter på när det behövs. Häftigt. Även om detta är vardagsmat för andra så är iallafall jag imponerad.
501516-3

Från att ha tänkt köpa en V70 till att köpa en 9 3:a kan man också fundera på. Vi har ju kommit på att vi fr o m tisdag är tre i familjen istället för fyra, även om Robin inte har åkt med oss i bilen på evigheter. Vi behöver helt enkelt inte större bil. Vi får väl inte med oss barna, särskilt inte Robin, på någon mer semester heller om inte turen går till Turkiet förstås.

Ha en bra dag / Sussilusen

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul med ny bil. Nu tar det väl ett tag innan man fattar att hälsa. Ni får ha överseende med detta lilla problem.

2008-03-29 @ 17:13:37
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Sunlinda

Åh, Sussilusen, jag säger bara SSSSAAAAAABBBBBB!!!!
Hel nöjd, gör nöjd, super nöjd - lagomt töntig, men va faan!!!
*S*
Kraammmm! Sunlinda

2008-03-29 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu