Semester

Det börjar kännas att beställningen till utriket inte var helt fel mitt i sommaren. Vart tog den varma sommaren i Sverige vägen???

På eftermiddagen var vi och hälsade på "mormor". Vi fick kaffe och en herrans massa kaffebröd. Vi fick inte åka hem förrän vi hade spelat ett parti skitgubbe, eller som vi kallar det finne. Det gör vi alltid när vi är där.

Det börjar bli lite tråkigt att gå här hela dagarna och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Jag kanske kan börja gå ut och gå två gånger per dag.
Ha en trevlig kväll från mig

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Du får komma och vara hos mig! Då ska du se att du snart uppskattar det där att bara vara.

Eller så kan du få lpna mina underverk!!! Så kan jag bara vara....

Kram

2008-07-15 @ 15:15:00
Postat av: ERika

Nej gå inte mer jag hinner aldrig ikapp då....

2008-07-18 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu