Nu bär det av

till Turkiet. Vi åker om ca 30 min och jag börjar bli riktigt nervös. Tänk om vi missar transfern eller går av bussen på fel ställe eller inte hittar bussen alls. Tänk om vi störtar.
Jag brukar inte vara nervös av mig men det är jag nu. Hoppas det går över så jag kan njuta av både vistelsen och resan.

Det kommer iallafall att bli varmt och det var ju en anledning till att vi valde Turkiet. Det ska bli helt underbart.

Redogörelse och kort kommer till veckan.

Ha en skön vecka här hemma så hörs vi

/S

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Oroa dig inte, det mest underbara som finns är att resa!!!!

2008-07-29 @ 14:34:27
Postat av: Erika

Välkommen hem!!

2008-08-05 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu