Emma hemma

och vi fick presenter. Färdig gin & tonic på burk, choklad mm. Emmas svärmor skickade även med 4 st makrillar till mig som de har fiskat på kusten. Det är så himla gott.

Emma blev jättenöjd med sitt rum och det kändes skönt. På bilden är det väldigt grönt men den gröna väggen speglar av sig på allt annat när jag tog kort men ni ser lite hur det blev.
                       
I lördags var vi till Skruvstaparken på Starboys. Det var riktigt kul. Jag var ju tvungen att ta kort på Pölsa o visa Emma. Det är hennes idol från Smala Sussie.


Vad konstigt det blev idag nu har jag skrivit flera gånger och ibland blir det inget på flera veckor. Ja, ja så kan det bli.
Ha dä

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Det är ju alltid kul att gå till parken med "trevliga" vänner. Tur att det var några sådana med....:)

Kram

2008-07-03 @ 13:58:15
Postat av: Erika

Bloggar gör man i perioder, det bara är så...

2008-07-03 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu