Äntligen ....

har det blivit fint väder. Min man säger att det beror på att han ska jobba eftermiddan och jag skiter i vilket. Skönt är det iallafall.

Igår tog jag årets första tomat från växthuset och den smakade fantastiskt.

Idag ska jag göra ingenting ända fram till ca 16.00 då jag ska åka till svärmor!!!!! Jag ska ladda med att bara läsa och lata mig under dagen. Jag kanske hinner med att sola lite också. Och i eftermiddag kommer Emma hem från Finland. Lugnet är slut med det ska bli himla skönt när hon kommer hem igen, jag har saknat henne. Hoppas bara hon nu är nöjd med sitt rum som har blivit limegrönt och vitt (lite brutet i lime). Nya möbler fick hon också och soffan vi köpt har jag klätt om. Fint blev det iallafall. Bild kommer senare.

Ha en skön dag
/Sussilusen


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Även om det inte var helt klart när jag såg rummet, så tror jag att hon kommer att bli mycket glad!!!

//Sunlinda

2008-07-02 @ 12:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu