Trött

Jag är så himla trött jämt nuförtiden tycker jag. Vad kan det bero på?
Ett nytt ordspråk som skulle passa in här: 
"Dammtussar kommer av sig själva. Allt annat måste man anstränga sig för".
Det är ungefär så jag känner just nu.   

Annars har jag haft en bra dag på jobbet och känner mig nöjd med att hälften av mitt planeringsarbete inför läsår 08/09 är klart. Det som är kvar är sånt som jag är beroende av andra att lösa och just nu känner jag mer effektiv än dem. 

Nu ska jag göra lite kursläxor så att jag kan känna mig nöjd med det också.
 
Ha dä/Sussilusen 


Kommentarer
Postat av: Erika

Om du känner dig trött men ändå är effektivare än dina kollegor då måste dom väl känna sig super trött eller.
Det är nog vårtrötthet, tror att vi alla känner oss lite slitna så kämpa på.

2008-04-09 @ 20:02:05
URL: http://erikaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu