Min helg

I fredags var jag på begravning och det blev jobbigare än jag trodde. Begravningar är ledsamma men den här förde med sig så mycket mer sorg än en saknad person. Han har det bra nu, Allan. Den dagen han längtade efter kom så nu har han träffat sina syskon igen. Nej den här begravningen markerade ett avslut på en knapp 50-årig epok, min värmskogsepok, och det är med stor besvikelse och sorg jag lämnar den. Det var inte såhär mamma ville att det skulle sluta. 
Lördagen tillbringades väl mest i soffan totalt utan krafter men söndagen däremot! Idag har jag städat inne, putsat fönster, planterat ut tomater och paprika, städat växthuset, varit på fika och hjälpt farmor med gardiner. Bakade gotekakor gjorde jag också. 
I morgon är det jobb igen och nu börjar en annorlunda tid på jobbet men det får vi se positivt på. 
Ha en go vecka 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu