Framåt o bakåt o nutid

Det har varit många funderingar på sista tiden. Det beror på min aktsamma ålder tänker ni. Det tror inte jag. Det brukar bli så när jag stannar upp ett tag. Jag har funderat bakåt, på arv och miljö, vad är vad? I min värld så är miljön en stor del och att arvet liksom ligger som grund alltså lyser igenom mer eller mindre. Ja jag gillar den tanken. Jag har även funderat framåt och jag har samma önskan nu som jag hade sist jag bytte arbete; tänk om jag nu kunde stanna på samma arbetsplats ett tag så jag kan skaffa mig en gedigen erfarenhet, sådär i typ 15 år till. Mest är jag i nutid med presenter som nyårskryssning, resa utomlands betald, smycket, grejer för välbefinnande mm mm o en massa blommor. Framför allt är jag lycklig för meddelanden jag fått och kalaset jag hade. Jag är också lycklig över den bästa familj man kan ha o arbetet är heller inte så dumt. 
Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Does your blog have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an email.
I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu