Hoppsan

Det var längesedan jag skrev nåt här ser jag. Jag har väl inte haft nåt speciellt att skriva. Det går trögt med vikten, -3.5 kg o där har det tagit stopp. Målet är -6 kg innan decembers utgång och det börjar bli lite bråttom nu då eftersom december börjar i morgon. Tröttheten i hjärnan har varit enorm men i och med pynt, bakning o allt annat som hör julen till så lägger sig lugnet hos mig. Ja så konstigt är det med mig att när julstöket börjar så blir jag lugn och njuter. 
I morgon är det måndag o första december så jag får väl ta nya tag med vikten o pyntet för pyntat klart har jag inte riktigt än. 
Go advent 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu