Underbar midsommarhelg

Årets midsommarhelg är över och den har varit underbar. Jag har gjort saker jag brukar göra men jag har även gjort många saker jag aldrig gjort. 
Midsommarafton åt vi sill o potäter som vanligt men för första gången utan barn. Vi tillbringade kvällen med goda vänner som vanligt men med ett nytt trädgårdsspel. 
Midsommardagen började i lugnt mak som vanligt men kvällen avslutades på 40års-kalas i Borgvik o senare med stora barnhalvan o fotbolls-VM. 
Söndagen bakade jag som vanligt men provade på att göra vegetariska kåldolmar. Kvällen avslutades med kaffe hos mor o konsert i Värmskogs kyrka. 
En underbar helg helt enkelt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu