Alltid kortveckor?

Allvarligt funderar jag över om det inte vore värt att jobba fyra dagar i veckan. Att gå ner i arbetstid till 80%. Det vore förbaskat skönt. Jag var sjuk i fyra dagar o så jädra fattig blev jag väl ändå inte.
Det är ingenting jag kommer att bestämma nu men det tål att tänkas på.
Hur som helst har den här helgen varit underbar med dop, bröllop o skapligt väder. Jag sköter mina läxor skapligt bra o jag är nöjd och det är väl huvudsaken.
Hur som helst så kör jag fem dagar till veckan o fortsätter med mina läxor.
Ha dä gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu