På G

Nu har jag varit hos "min" pt. Coolt. Det började väl si sådär men det blir nog bra detta. Jag fick läxor av henne vilket bestod i att dricka mer vatten, använda smör och majsenamjöl och vad jag ska äta och dricka före och efter träning tex. Vi diskuterade också vad det är jag vill med min kost och hur jag gör nu. När det gäller träningen så hade vi även där en ingående diskussion, om vad jag vill o behöver o fortsatt träning och läxan bestod i rörelser för min onda, enl henne, oanvända därför stela axel. Det är dyrt men jag får se det som en investering.

Kommentarer
Postat av: Erika

Klart det är en investering!!

2013-04-10 @ 19:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu