God morgon

Idag hade jag sovmorgon men orkade inte ligga kvar. Jag harklar o hostar, snorar o nyser men mår bättre än jag gjort på länge. Jag har kommit till en milstolpe i mitt liv och med det är magbesvären borta för den här gången. Jag var tvungen att få en varning, stanna upp och tänka efter innan jag tänkte till. Jag har iallafall kunnat konstatera att jag lyssnar på min kropps signaler.....till slut.

Idag ska jag på särskolekonferens i karlstad. Det ska bli kul att träffa sina kollegor, både nuvarande som jag inte ser så ofta och dåvarande som jag nästan aldrig ser. Ny skollag, läroplan (lgr11), betygssystem mm från och med i höst för hela grundskolan. Det är intressant tycker jag.

Idag ska jag nog försöka mig på en promenad också om lungorna håller.

Ha en bra dag ni där ute för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Jag rensar hej vilt bland mina "måsten"....har inte ens dåligt samvete. NEJ har blivit mitt ledord!

2011-03-17 @ 09:09:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu