Tomatplantorna......

.......har nu intagit sin plats i växthuset och jag är så lycklig. Nu kan jag städa upp på altanen, sätta in 2 st minikiwi, chili och paprika i växthuset och bara njuta av det hela.
 
Det fattas några glas i dörren o ett i taket men det ska jag ringa om idag.

Under helgen som gått har vi varit Siggevakt som förövrigt, tror jag, fick byta namn till Armani "Mani" vilket jag tycker passar mycket bättre, eller hur?


Vi var även på Nya Via Appia och åt en fantastiskt god måltid. Lammfilé, oxfilé, scampi, tonfisk, pilgrimsmussla, som vi stekte själva på en lavasten. Till det var det en otrolig buffé. Drycket betod av vatten.

Oj då, min buffétallrik bestod visst av mycket klet och goda såser.


Kommentarer
Postat av: marie

vilket fint växthus..blir lite avundsjuk =)

2011-06-21 @ 16:38:11
Postat av: ErikaÖ

Va duktig! Jag har tröttnat, men nästa år kanske?

2011-06-23 @ 09:23:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

HAha, Jag har försökt hela kvällen att kalla honom mani men det funkar bara inte:P Sigge får det faktiskt bli, men nästa katt kommer absolut att få heta mani:)

2011-06-25 @ 23:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu