Pigg o vaken.....

....är jag. Frukost o kaffe är intaget och jag har suttit länge och kollat på nya läroplanen. Jag kan ju särskolans (gamla) relativt bra men from i höst är det ju på grundskolan jag ska vara + att vi byter läroplaner o skollag. Ni må tycka att jag är lite knäpp men jag tycker det är lite kul ja.


Städat har jag gjort flera gånger under veckan inför Emmas student så det behöver jag inte under helgen (trots att bamsefar fyller år idag). Vad ska jag göra då då? Ta en promenad får det bli. Har inte gjort det på evigheter. Sen då? Ja inte vet jag.


Mat behöver jag heller inte laga. Åtminstone inte idag. Tredje dagen vi äter rester från studenten trots att vi hade matgäster även igår. Hur tänkte jag när jag inte trodde det skulle räcka? Tänkte faktiskt göra en sats potatissallad till. Hmm, tur jag lät bli.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: marie

kul med nya utmaningar. Idag spenderar jag 16 timmar på jobbet.

2011-06-11 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu