God morgon

Nu sitter jag här utan morgontidning. Försökte läsa NWT på nätet men det var inte samma sak. Jag vill ha min tidning.
Jag tog sovmorgon och gick upp strax före 9. Jag vaknade när mina nattjobbare kom hem men somnade belåtet om. Nu känner jag mig överkörd av något tungt, känner mig helt "lebrôten". Troligen mjuknar jag upp bara jag får ta tag i min lååånga att-göra-lista.

Jag tycker om mina att-göra-listor. Jag kanske inte hinner göra allt som står men jag ser vad jag verkligen gjort och jag gillar att greja när jag är ledig.


Gör ni att-göra-listor?

Nu ska jag gå ut med min kopp kaffe och njuta av solen en stund i lä.


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Jag, gör listor...

Mest hela tiden....

Det är bra!

2011-06-02 @ 16:40:24
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Erikaö

Jag gör nästan aldrig listor - dom stressar mig!

2011-06-04 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu