Händelserik helg

Oj oj oj. Det här helgen har gått i 200 knyck.

Fredag; Ljusparty med efterföljande.....ja vad ska jag kalla det? Vinkväll? Tack iallafall för en trevlig kväll.

Lördag; Maskerad (Emmas) med Disneytema där jag var Peter Pan. Emma vann röstningen som bäst utklädda. Hon hade ju faktiskt sytt sin kreation själv. När kalaset var färdigt (seent) fick ungdomarna gå o lägga sig medan jag städade upp. De skulle ju på konfirmation i Värmskog och hämtas 9.30. Bilder kommer som jag lovat men kameran är med på konfiramtionen.


Söndag; Mer städande. Kaffefrämmat kl 16.00 för att gratta Robin. Tog sen en tur till kyrkogården och kollade in farmors och svärfars gravar. Jag kunde konstatera att farmors var jättefin med fina penseer. Den sköts av kyrkan. Är det dom som planterar så fint då? Svärfars sköter vi och där plockade jag bort vissna snittblommor och rensade lite bland penseerna så nu är det jättefin där också.

Nu ska jag tillbringa lite tid ute i spacen sen blir det lite skriva av.
Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Oj, vad du har varit aktiv!!!

2010-05-23 @ 20:38:35
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Samma här - 200 alltså!

2010-05-27 @ 16:33:52
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu