Vilken kväll :)

Efter att vi haft personalmöte idag så kom jag hem ganska sent. Klockan var nog 18.40 ungefär. Jag satte mig nästan direkt vid datorn och gjorde en snabbkoll på mina favoritsidor sen började jag skriva;
En restuppgift till Örebros universitet eftersom jag varit borta en gång. KLAR
En examinationsuppgift som ska redovisas skriftligt och muntligt på torsdag. KLAR
och Mötesprotokollet för det senaste mötet med Sjöhagsvägens villaförening. KLAR
+ lite annat småplock.

Nu känner jag mig datortrött och sliten så nu ska jag titta till Laban, hämta posten, sortera vad som är skräp och inte bland mina saker i garaget, ta mig lite att äta och seeeeen ni är det natta. 
 
Gu kväll

Kommentarer
Postat av: Isa

Gott att rensa upp lite bland saker som ska göras. Ha en bra tisdag, kramar

2010-03-09 @ 02:26:13
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Du glömde väl inte att smörja in ansiktet :O)

Hoppas du gjorde några fynd i garaget, det brukar va kul att kolla igenom gamla grejer....

Postat av: Erika

Skönt att bocka av!!

2010-03-09 @ 09:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu