Hit å dit å fram å tebaka

Idag tog jag en tur till ÖB. Det blev som vanligt lite tandkräm, schampo mm. Jag köpte också en hink med såna där "fågelbollar", fågelmat alltså. Det är väl snart dags att ta fram fågelhuset.

Sen bar det iväg till Grums för att handla o då såg jag att det var mârten så det blev en snabbtur där också. Godis, 6 påsar bröd, rökt fisk mm.

Till sist åkte jag till mormor i Värmskog. Där fick jag kaffe och med mig hem fick jag två par raggsockor och en saint paula som hon divit upp åt mig.

Nu har jag landat i soffan med datorn. Skönt.


Kommentarer
Postat av: Isa

Åh det lät som en bra dag med många bra fynd :) Lite pyssel här och där. Jag gillar såna dagar. Ha en skön lördag kväll! Kramar

2009-10-17 @ 18:54:42
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu