Blopp

Nu så, idag ska jag ta tag i listan jag gjort på att-göra-under-mitt-lov-saker. Igår blev inget gjort av det jag planerat. Jag gjorde visserligen annat som var viktigt. I måndags så strök jag en helvetisk tvätthög o då frågade jag mig varför jag väntar så länge med att srtyka. Jag kanske skulle bestämma en veckodag som får bli stykdag. Då blir det lite tvätt som jag stryker i ett huj. Tisdag får bli en sån dag.

Idag blir det alltså en städdag o en göra-färdigt-o-lämna-in-skoluppgift-dag. Hinner jag? Ja om jag stänger av datorn nu........................Blopp

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Under min timeout från dator insåg jag vad mycket tid jag fick över till annat! Läskigt när man inser hur mycket tid som bara försvinner framför datorn!

2009-10-14 @ 18:08:07
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Hm, strykdag.... Jag stryker när jag ska ha nåt jag, och det gör de andra i familjen också, eller ropar på mamman...

Hepp!

Tid ja, det går en del timmar framför datorn, men jag tror att jag satt den tiden framför tv förrut, så det är nog ingen skillnad....

Hoppas du hann med skoluppgiften :O)

2009-10-14 @ 22:21:42
URL: http://pilargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu