Lite av varje

Min sommarfrukost, fil, ägg, kaffe  men de senaste dagarna har jag bytt ut jordgubbarna mot linfrö och juicen mot vatten.

Igår hade vi en skön dag ute på sjön. Vi hade med oss lite lätt lunch och fika. Vi solade och badade i flera timmar. Jag badade typ 6-7 ggr. Vi fick lite besök under dagen också.

På kvällen stack vi ut till ett berg och grillade och fiskade lite gott till Dennis, även kallad kattfan, som jag passar det här veckan.

Mina pelargoner börjar slå ut nu här och var. Ett litet galleri:
           
Och så avslutar jag med en hiss och en diss.
Hissen: Läraryrket. Behöver jag säga mer just nu
Dissen: Det får de som är ute i naturen och äter, dricker och har det mysigt MEN som inte plockar med sig skräpet. SKÄMS.

Nu ska jag vika tvätt!!!!!!!!!!!!!!!

Hej

Kommentarer
Postat av: Erika

perfekt LCHF-frukost med andra ord...

Håller med om både hiss och diss.

2009-06-30 @ 14:35:35
Postat av: Pillargontanten

Va fina de är! Pelargonerna alltså :O)

Mina höll på att kolavippa, för varmt i uterummet, nu är det fönstren på vid gavel och hälften på framsidan :O)

Krig hos dig också eller??

2009-06-30 @ 23:42:12
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Ett och annat krig är det men man bor ju på landet så man får väl skylla sig själv. Några av mina pelargoner har faktiskt dött för att jag glömde ta ut dem från växthuset men de flesta är på G.

2009-07-01 @ 09:42:12
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Sund frukost, o sunt levene...bådar gott för att ha nya krafter i höst...känns långt bort nu, jobbet alltså...

Fina blommor =)

Nu ska jag snart åka till stugan o bada, bada, bada.....

Ha det!!!!

2009-07-03 @ 12:03:57
URL: http://annzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu