Svampskogen

Vi tog oss en tur med båten för att titta efter svamp. Vi hittade några men de var små och ganska torra.

På sjön blåste det så det nästan var lite otäckt.


Det har varit en bra helg. Dottern har varit ute på sjön (till Läckö) med sin svärfamilj så vi körde ner henne till Ekenäs på fredan. Herregud, hur långt får det vara???

På fredagkväll satt jag och gubben och letade upp gamla godingar (musik alltså) på datorn och kom i säng kl 4. 11.30 på lördagförmiddag visade min alkomätare 0.7. Hmm. Ingen bilkörning på lördag alltså.

På lördag var vi på hantverksmässa och flaskrace (vann inget) och sen var gubben till Skruvstaparken med grannarna och jag gick och la mig vid 10-tiden. Skönt

Idag, söndag, var jag parkeringsvakt vid Kvarnen och höll på att drunkna. Oj så mycket regn som skulle ner.


Med andra ord en bra helg (trots för lite promenad).

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Här kommer en kram från Dalarna!!!

Kram Sunlinda

2008-07-23 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu