Solen skiner....

inte så himla mycket men vad f-n. Idag mår jag bättre igen.
1. Skulle de inte laga Emmas mobil så får hon köpa en ny själv.
2. Axeln mår mycket bättre. Stavgången idag var lite jobbig men det är bara att avvakta ett par dagar och ta vanliga promenader istället.
3. Robin och Turkietresan vågar jag inte skriva om


Ja som ni ser så har jag fått tillbaka gnistan. Jag har till och med tittat på jobb idag (lugn Katten Jaaaansson, det var chefsjobb och de lär inte bli mina). Sist men inte minst så har ju min granne blivit kändis. En annan fick ju sitta och lyssna bara.
Nej ärligt alltså. Vi kom till Karlstad, fick parkering direkt som kostade oss 1:- och fick glida förbi hela kön på Arena bara för att vi var två, alla andra var fyra eller fler. Vi fick dessutom kanonplatser. Jag kände mig allt lite som en kändis själv.


Det känns som om jag kommer att fortsätta att blogga ett tag till. Jag har kommit in i ett stim nu. 
                                                                                                                                                         
Ha en trevlig helg så "hörs" vi.

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Härligt att du skiner mer idag, härligt att du fortsätter blogga, jobb - vadå - kaffe nu eller????



Vi ses i helgen!!

Kram Sunlinda

2008-07-11 @ 19:15:06
Postat av: Sunlinda

Du, jag såg precis vilken underbart härlig bild du hade på din sida. Vet inte om jag vill rädda de valarna....Hahaha

2008-07-11 @ 19:56:03
Postat av: Sussilusen

De valarna är fridlysta. Nej det blir inget annat jobb. Alldeles för stor kompetens behövdes. Och föresten var det bara ett skrämselskott. Katten Jaaaansson läser detta vet du eller hur Katten Jaaaansson?

2008-07-12 @ 10:49:22
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Katten Jaaaansson

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!

Är det jobbet inom väggarna är det ok annars så har du skrämt mig....

Detta får vi ta en fika om omgående jag kommer NU!!!!

Är du och sunlinda redo för fika på tis el ons em?

Jag vet inte om jag klarar vänta tills dess med denna information...



I fredags så hade jag en kanonkväll med en massa tjejkompisar, mycke dans sång och skratt, där skulle du varit med...

Kramar

2008-07-14 @ 09:32:56
Postat av: Sussilusen

Lugn Katten Jaaaansson. Jag söker inget annat.

2008-07-14 @ 14:22:29
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu