Må bra o må bra......

......är väl ändå att ta i. Jag har nu köpt medikamenter på life-butiken och tänkte kurera mig. Jag började i fredags med det, igår var jag på njoy och tränade o i natt vaknade jag av jordens halsont. Inte vanlig halsont utan mer som om någon slagit mig på strupen. Nåja jag bryr mig inte om det utan nu ska jag träna för att snart må bra igen. I övrigt är jag nu ledig i två dagar (ej sjukskriven) och pysslar lite. Har varit o fått förmiddagskaffe av "mormor" o gjort vinterfint på graven. Nu ska jag vila middag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu