En skön vecka

Jag har lov den här veckan. Ja egentligen är det ju inte lov o det är heller inte hela veckan. Det är inarbetad tid o övertidsledigt mån o tis. Hur som helst är jag ledig den här veckan o det är oerhört skönt. Jag vaknar i tid, städar lite, har bakat lite, fått delar av köket på plats (nåja inte jag då), sover lite middag o är inte skittrött kl 20.30. Tränat har jag också gjort. Detta gör jag i min takt i lugn o ro o jädrar vad skönt det är. Inte lika skönt är alla mina tandläkarbesök. Det är dyrt som skrutt o ena tanden får vi inte riktigt bukt med. Idag ska jag ta en sväng till ÖB, lämna in bilen på verkstad o förhoppningsvis hinna med en fika med Emma. Annars då? Jo jag ska ta mig en mugg te, sätta mig framför tv:n o titta på Bonde söker fru o sticka vidare på mina raggsockor som jag gett mig på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu