Livet

Återigen är det söndag och jag börjar känna att livet återkommer. Efter 3 år börjar jag nu närma mig slutet av min utbildning om nu inget tokigt inträffar. Jag tror att jag kommer att klara av det o skulle bli vansinnigt besviken om jag inte gjorde det.
Jag har bakat, sått, planterat, hjälpt Robin att flytta, städat, hälsat på mor och annat man gör när man har ett liv o jag tycker det är härligt. Jag vill bara att ni håller alla era tummar 24 eller 31 maj när det verkligen gäller.
Och snart är det dags att möblera växthuset.
Hoppas ni också har haft en härlig helg


Kommentarer
Postat av: Erika

Håller tummarna

2012-05-06 @ 18:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu