Helg igen

En lite rörig men bra vecka är till ända. Jag smet in till Ester´s när jag gick till bussen.
Detta var vad jag fick med mig hem

Den passar bra på min fina byrå.

Idag har vi varit till Selma spa på ansiktsbehandling och det var otroligt skönt. Lite shopping och en god lunch hann vi också med. Tack snälla Robin för presentkortet <3.
Här kommer lite fler kort från Kreta
   
En liten bit från "vår" strand och mopederna vi hyrde för en dag. Det rekommenderar jag verkligen för den som ska dit.

 
En stor stark och en lite mindre.
Det var allt för nu. Nu blir det räksmörgås och en Mythos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu