Mitt gamla jag????




Vart tog jag vägen?
Jag är normalt en optimistisk och positiv person men det är inte mycket med det nu.
Man tröstar de sina, har omsorg om andra, pysslar och donar så andra har det så bra som möjligt. Man strir med myndigheter och andra instanser för att andra ska ha det bra. Och vet du? Jag trivs med det. Men så kommer det tillfällen när andra tycker att man gör för lite och fel trots att man har vrängt in och ut på sig. Vad händer då? Man rasar. Om det händer flera gånger i rask takt av någon som inte förstår? Man rasar djupare och det är tungt att ta sig upp.

Idag känner jag en oerhörd besvikelse och jag har varit arg + att tårarna har trillat. Vad gör jag nu då? Jag går och lägger mig, gråter en skvätt till och tycker vansinnigt synd om mig själv och vältrar mig i självömkan så får vi se om det känns bättre i morgon.


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Gråt en sväng du, det brukar lätta då!

Och arg måste man ju få bli, och besviken, och ledsen och sen glad igen, Gamla Sussilusen kommer tillbaka, jag lovar!

2011-05-10 @ 21:20:33
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Bruce Clarke

Skönt att du kan få ur dig dina känslor på detta sätt också, genom att skriva om dem i din blogg. Det är starkt. Hoppas du får en Fin-Fin dag imorgon.

Kram.

2011-05-10 @ 23:49:02
Postat av: Bruce Clarke

Skönt att du kan få ur dig dina känslor på detta sätt också, genom att skriva om dem i din blogg. Det är starkt. Hoppas du får en Fin-Fin dag imorgon.

Kram.

2011-05-10 @ 23:49:45
Postat av: Bruce Clarke

Skönt att du kan få ur dig dina känslor på detta sätt också, genom att skriva om dem i din blogg. Det är starkt. Hoppas du får en Fin-Fin dag imorgon.

Kram.

2011-05-10 @ 23:50:12
Postat av: Bruce Clarke

Skönt att du kan få ur dig dina känslor på detta sätt också, genom att skriva om dem i din blogg. Det är starkt. Hoppas du får en Fin-Fin dag imorgon.

Kram.

2011-05-10 @ 23:50:15
Postat av: Bruce Clarke

Skönt att du kan få ur dig dina känslor på detta sätt också, genom att skriva om dem i din blogg. Det är starkt. Hoppas du får en Fin-Fin dag imorgon.

Kram.

2011-05-10 @ 23:51:30
Postat av: Anonym

Varför är det så svårt att vara så stark så man inte "faller" när nån tycker att man har gjort för lite eller fel, fast man vet att man har gjort allt man kan..

Dessutom gillar jag inte att folk dissar en på det viset. Man ska hjälpa varandra. Om någon inte är nöjd med det man gör, varför inte ge goda råd istället??

Du, du vet vad bra du har gjort. Glöm inte det!!

Kramar!

2011-05-11 @ 06:34:38
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Lotta; Ja den gamla Sussilusen kommer nog snart tillbaka. Lite mycket nu bara.

Bruce; Dagen har börjat bra iallafall;)

Veronica; Ja jag vet att jag gjort ett kanonjobb i detta fall. Tack för påminnelsen

Tack för era värmande ord.

2011-05-11 @ 10:12:47
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Bryt ihop och kom igen - det gör jag ofta!

2011-05-15 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu