Lugnet har lagt sig

Jag ser fram mot en lugn o skön helg.
I eftermiddag ska vi o titta på Emmas dansuppvisning och det ska bli både spännande och kul. Hon är så duktig min tjej.
För övrigt är hon duktig annars också. "Sommarjobbet" hon fått är redan förlängt med en 75 % tjänst i höst. Hon får lön för den möda hon lagt ner.
Robin började ju sin anställning i november och är nu huvudskyddsombud så det går bra för honom också.
Mina älskade barn
       

I morgon är det ju mors dag. Vad gör vi då? Jag vet inte riktigt men vi åker kanske till Värmskog o tar med "mormor" till Värmskogscafét och äter en räksmörgås. Det var uppskattat i fjol iallafall.


Alltså en helg där jag bara gör trevliga saker (nja, ska nog städa lite också) i lugn och ro. Inget läsande om pedagogiska dilemman och inget skrivand. Nu är jag klar med år 2 så nu ska jag bara läsa det jag känner för.

Det har lagt sig ett lugn hos mig ang hösten också. Jag ska börja i Långserud i en 1-3:a eller 4-6:a och även använda min specialpedagogiska kompetens och det ser jag verkligen fram mot. Det verkar vara en underbar skola och en bra styrelse. Jag får dessutom en bra rektor.

Det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu