Händer mycket nu

Nu har jag äntligen lämnat in år 2:s sista examinationsuppgift. Ok, jag får säkert göra en och annan ändring men det är ok tycker jag. Själva arbetet är iallafall gjort. I och med det så är två tredjedelar av min utbildning klar. Efter att jag är helt färdig ska jag inte gå en enda kurs till.......kanske. Skönt ska det bli iallafall. (sök på ordet examination på google på bilder, sån examination har jag inte gjort).


Jag går ju i väntans tider också. Kanske kanske får jag ett svar i dag och då lovar jag att komma med ett avslöjande. JAG VILL INTE VÄNTA LÄNGRE.


Nu ska jag sätta mig ute med min andra kopp kaffe och bara vara en stund sen åker jag hem till mor en sväng. Hur eftermiddagen ser ut vette tusan.


Hur ser er söndag ut?

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Spännande!

2011-05-22 @ 21:13:32
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu