En kaotisk period..........

........i mitt liv är nu till ända. Simpelt tycker många som har det värre. Skitjobbigt ändå tycker jag.
Hursomhelst är detta till ända och jag siktar framåt med tillförsikt. Spännande saker händer och jag har hemligheter igen. Det avslöjar jag nog lite längre fram. Håll tummarna bara.

Helgen har varit bra och nu ska vi grilla och titta på hockeyfinal.

Till veckan har vi födelsedag här, dottern har börjat gå brevid på sitt sommarjobb, jag ska till Säffle och röntga min axel och sen på ett samtal, Klassen ska på Skol-DM i Kristinehamn och Örebrodagen blir denna vecka en Årjängdag istället. Spännande vecka.

Hur ser er vecka ut?

Kram på er o glöm inte att heja fram Sverige i hockeyfinalen


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Ska bli kul att höra vad du nu har på G....

2011-05-15 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu