Spoooortloooov

Är det skönt eller är det skönt. Jag lovar, det är skönt.
Idag har jag tagit en långpromenad, fått massage, gått långpromenad igen o tvättat. Jag köpte en "linementflaska" av Anngelica på massagen. Jävel vad det blev varmt och kokade på axeln men skönt o avslappnat blev det. Rekommenderas varmt.

I köket grejar vi som vanligt, vilket är onödigt tycker dottern för då kommer vi aldrig att ha råd att åka utomlands. Hmm nu är det ju inte bara köket som kostar pengar.

Nu sitter jag här i soffan alldeles alena och har skittråkigt. Går nog o lägger mig o fokuserar på engelsk litteratur (eller Leif GW Persson).

Så här blev klockan jag köpte på Livingandroom.partyt jag hade. Skitsnyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu