Gastroscopin gjord...

....och det gick väl ganska bra. Hur som helst så hittade de inget konstigt. Ska medicinera en månad och äta o dricka vad jag vill ;) så ska det nog lösa sig. Det stämmer nog men det krävs nog en förändring också på något plan.


Jag var ju till Arvika på min undersökning och hade Emma med mig. Vi gick in på Kupan o kollade. Jag köpte mig en snygg handväska  för 30 kr, en sån jag tittat på i en väskaffär för 1900 kr. Jag köpte även ett par skor (mer stövletter) för 10 kr. Nu kan jag kasta mina trasiga.

En bra dag förutom ett tråkigt telefonsamtal som ytterligare förstärkte mitt beslut. Jag har också en hemlis

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Hemligheter, är bra, och man kan väljs själv om de blir nåt mer än just det ;)

Det, är kanske det bästa!

2011-03-09 @ 17:59:26
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Åhhh en hemlis va spännande!

2011-03-10 @ 11:01:55
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu