Varmt o gött

Idag är det varmt o kvavt. Jag klagar inte för värme har vi inte fått för mycket av. Jag har en vecka kvar av min semester o vet ni? Jag längtar lite både till nya jobbet o Örebro-dagarna. Jag fortsätter med min sjukgymnastik o min onda axel sedan många är är snart ett minne blott. Skönt. Tidigare års semesteralkoholism lyser även dem med sin frånvaro. Min mage tål inte själva alkoholen o lavemang för ofta kan inte vara bra. Även det är skönt. Åldern? Har du märkt av några ålderstecken i sommar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare!



http://idas.myshowroom.se

2011-07-28 @ 19:02:01
Postat av: william

cool header:D



Vad tycker du om mina Frosseri bilder:D?

2011-07-28 @ 19:37:13
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe! Gå in och kolla ifall någon blev du, om inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-29 @ 12:34:12
Postat av: marie

ålderstecken finns det tyvärr gott om fast jag inte ens är 30 fyllda. Är ett fasligt stånkande och stönande så fort man ska ta sig upp ur en stol, solsäng eller om man har oturen att behöva knyta skorna.

2011-07-31 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu