Ljuset i tunneln

Idag var det sista gången Örebrogänget var samlade. Nu har vi en träff kvar i höst o då är vi indelade i smågrupper. Till våren ska vi in på handledning lite sporadiskt. Jag har delade känslor för detta. Den övervägande känslan är ändå att jag ser ljuset i tunneln. Det börjar ta på krafterna att vara inne på mitt 10:e år av studier (på rad). Men jag kommer att sakna gänget oerhört. I morgon är det fredag o jag kan inte sluta tidigt men men. Sen är det ändå helg. Skönt o välbehövligt o läsa o skriva ska jag. Vad ska ni göra till helgen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu