Shopping

Idag har jag shoppat. Ett par t-shirtar till mig. Men kuligast var det ändå att köpa gardiner och jag som tycker att det är så tråkigt att köpa gartiner. Jag hade två smakråd med mig och då blev det mycket roligare. Så här blev det

Ljuslyktan fick jag av mina arbetskamrater när jag fyllde år.


Jag ska byta ut blommorna i båda förnstren men jag är nöjd. 1 kappa, 1 mönstrad panel, 1 enfärgad panel och 2 gardinstänger för 700 kr.

För övrigt fick jag besök när jag skrev detta inlägg
 
Fin va?

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Fint, och idag har svampen levererats ;)

har man huvudet under armen, får man ju stå för det....

Eller hur, jag glömde helt enkelt :)

Kramen!

2010-09-30 @ 20:27:05
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu