Bergodalbana

Vilken märklig dag.
Vaknade utvilad i morse trots att jag snurrat o tvinnat helanatten. Sjunger när jag går till bussen i det vackra 1 sptembervädret. Får en bergodagbana-dag på jobbet. Tvingar mig ut på en 40 minuters promenad och är nu igen på ett strålande humör.
Jag är beredd att hålla med Pillargontanten att september är en helt underbar månad. Känner man så med året tror ni? För några år sedan HATADE jag hösten, usch o fy men nu njuter jag. Vad beror det på? En massa partylite-ljus o lyktor, beställda tomtar, kläder, (snart) nya gardiner och annat som gör mig utfattig?

Ja idag mår jag oförskämt bra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så härligt!:) Hoppas det fortsätter nu då bara:)

2010-09-01 @ 18:42:32
URL: http://catdeliuna.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Va gött!

Samma här!

Men tror du inte det är, november, typ, mörkt ingen snö, halvkallt, dystert på dagen, som är den tråkiga delen av hösten?

Nu är det ju bara ljuvligt, lagom varmt, lite sol, ljust på kvällen, men ändå lite tid för mysljus och te, ljust på morronen, och klar frisk luft!

Det måste va så, jag tror det :O)

Kramen!

Och du, jag sjunger jämt när jag går jag, tur att alla har hörselkåpor på jobbet, annars skulle de få höra både det ena och andra....

2010-09-01 @ 23:01:24
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Samma här har inte haft nån värre höstdepression ännu men vi har ju bara haft några dagar höst ännu förstås.

2010-09-03 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu