Praktik

Ytterligare en praktikdag till ända. Det har varit en spännande och lärorik dag. Jag har dragit mitt strå till stacken och även bokat in filmningen. Vi ska nämligen filma oss på praktiken när vi håller i ett/flera samtal. Sedan ska vi analysera oss själva på filmen, skriva kort (3 sidor) om reflektionen för att till sist knyta an till litteraturen (8-10 sidor) som vi läst under kursens gång. Det ska bli spännande.

Idag blev jag riktigt sugen på att jobba som specialpedagog och i morgon ska jag observera och ge läraren tips och råd. Kuuul
Nu ska jag tända i öppna spisen och bara njuta av en kanondag, både på hemmaplan och på praktiken.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad underbart med öppen spis! Det måste jag få komma och njuta av hemma hos er runt jul:) Börjar sakna er här borta... KRAM

2010-11-25 @ 19:59:57
URL: http://catdeliuna.blogg.se/
Postat av: marie

hej låter kul med praktik..är det för utbildningen i örebro? eller är det nytt jobb på g?

2010-11-26 @ 12:36:10
Postat av: Sussilusen

Det är för utbildningen i Örebro.

2010-11-26 @ 21:33:04
Postat av: ErikaÖ

Kul att du valt rätt.

2010-11-27 @ 11:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu