Jag filosoferar

Vilken vecka det har varit egentligen. Emma har fyllt 18 (veckan innan) och tagit körkort och i ett huj sköter hon sig själv på ett helt annat sätt. Hon har skött sig även tidigare men nu tar hon bilen och åker dit hon vill, när hon vill. Mamma är naturligtvis orolig när hon är ute på vägarna i vinterväglag men det får jag hålla för mig själv.
                              
Igår var vi bjudna till Robin på middag. Hans lägenhet är så gott som färdig och den är kanonfin. Maten var himla god. En pastarätt med färsk pasta o tillbehöret (vill inte kalla det sås direkt) var bacon, äggula, parmesanost, lite mjölk, vitlök. På toppen hade han strött persilja. Jag hade inte en aning att han kunde laga så god mat.


Betyder detta frigörelse? Troligen

Mannen har fått sin guldklocka också o vad betyder det? Att han började jobba väldigt tidigt hävdar jag.

Hur som helst så har krubban fått sin plats idag så det kanske är därför jag blivit lite filosofisk idag.


Ha en otroligt bra söndag mina vänner för det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- glad första advent :)!

2010-11-28 @ 17:36:45
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Oj vad det händer mkt hos er, kommer ihåg emma när jag flyttade till Borgvik - inte så stor då 1996....

2010-11-29 @ 12:17:48
Postat av: Anonym

Du kan vara stolt över dina duktiga "barn"!:)

2010-11-30 @ 10:19:25
URL: http://veronicabloggar.bloggspot.com
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Vilken är din drömbil?



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-12-02 @ 14:12:16
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu